Cuma, Haziran 26, 2009

Sınav Geldi Çattı:(((

Evetttt yarın bidiğiniz gibi kpss var:((( Lisedeyken üniversiteye girince herşey biticek rahata ericez sanıyoduk ama feci şekilde kandırılmışız meğerse daha yolun başıymış asıl dert okul bitince başlıyomuş üniversiteyi kazanmak bir dert ama bitirip iş sahibi olmak apayrı bir dertmiş:( Neyse daha fazla içinizi karartmıyım zaten yeterince bunalmışsınızdır. Bütün sene iyi bir iş sahibi olmanın hayalini kurarak ders çalışan herkese başarılar diliyorum umarım emeklerinizin karşılığını fazlasıyla alırsınız istediğiniz yerlere gelirsiniz:) Ben mi?? Doğrusu çalışmadığım için yoğun bir pişmanlık içindeyim dolayısıyla da kendime başarılar dileyemiyorum sınav çıkışı sağlam bir duvar bulup kafamı iyice vurmayı düşünüyorum. Sınav sonuncusu olacak olan beni şimdiden tebrik edebilirsiniz ama seneye bende sizden başarı dileklerinizi bekliyorum ona göre;)) Bugünlük kapanışı değiştiriyorum hepinize istediğiniz kiloda,mutlu ve iş sahibi günler diliyorum BOOOOOOOOOL BOOOOOOOOOOOL ŞANSLAR;D

Hiç yorum yok:

Fırtonyusgiller