Perşembe, Şubat 25, 2010


Bugün hayatımda ilk defa kendimi boş yaşamış hissettim.Neden mi çünkü iş başvurusu yaptım ve formu doldururken özgeçmiş kısmını yazarken farkettim ki yazıcak pekbişey yokmuş hayatımda kendimi cidden büyük bir boşlukta hissettim. Ne yaptım ben bunca yıl nasıl yaşadım duygusuyla içimde acilen geçmişe dönme arzusuyla ağlayasım geldi inanın.Bu duygusallık ya çok yorgun olduğumdan ya da gerçek bir anda yüzüme vurduğu için.Okul döneminde seminerleri,stajları vs hiç önemsemezdim ki zaten bizde mecburi değildi staj ama ne büyük hata etmişim millet benim önemsemediğim bu şeylere katılmak için yarışıp sonunda da bu sayede sayfalarca ve dolu dolu cv ler hazırlarken benimki umursamazlığım ve geleceği düşünme zahmetinde bulunmadığım için son derece özet hatta bana göre özetin özeti.Güler misin ağlar mısın of ki offffffffffffff:(( Fonda kendim ettim kendim buldum şarkısı 1 paket çikolata eşliğinde bunalım takılmaya gidiyorum ben.Çikolata mııı biz en başta ne demiştik hani bunlardan uzak durcaktın falan dediğinizi duyar gibiyim ama bu bunalım fıstıklı çikolatasız geçmez biliyorum.O yüzden de gidip afiyetle yiyiyorum.


Unutmadan herkese hayırlı kandiller diliyorum...

Hiç yorum yok:

Fırtonyusgiller