Cumartesi, Eylül 19, 2009

İyi Bayramlaaaaaaaar;))


Evetttt yine uzun hatta upuzun bir aradan sonra burdayım.Bildiğiniz gibi tembelim biraz, birde içimde bir bunaltı, sıkıntı ,daraltı vardı birşeyler yazmaya çalıştım ama yazdıklarımı okurken daha çok daraldım ve sonunda pes ettim. Neyse ki bayram geldi de daha çabuk düzeldim.Bayramla kendime gelmem arasındaki bağ ne derseniz tabiki bayram çikolataları:DD Erkenden alınıp dolaba konan çikolataların büyük kısmını afiyetle yedim valla pek iyi geldi tabi bunlar bana çok kısa zamanda yeni kilolar olarak dönecekler biliyorum ama olsun moralim düzeldi kendime geldim ya yeter;)))


Gelelim asıl konuya malumunuz bugün bayram (ki bugün bayram dedikten sonra aklıma gelen şarkı sizinde aklınıza gelmiştir sanırım nasılda içimize işlemiş yaş kaç olursa olsun unutulmuyor dimi neyse konuyu dağıttım birden:D ) ve bayram telaşına kapılmadan bayramınızı kutlamak istedim.Hepinize sevdiklerinizle mutlu,huzurlu,güzel,bol şekerli, tatlılı ve hala harçlık alma yaşını geçmediyseniz bol bol harçlıklı bir bayram diliyorum;D

1 yorum:

bitter dedi ki...

sonunda yorum yapabiliyorummm heyooooo :D
hayırlı bayramlar geçte olsa öncelikle herkesee :)
sonralıkla da kilolar sizden nefret ediyorum ve çikolatalar tabi :P

Fırtonyusgiller