Salı, Ağustos 25, 2009

Sonunda Benimde Bir Ödülüm Oldu:)))


Açıkçası bu yazıyı pekçok kez yazdım ve sildim ne desem nerden başlasam bilemedim sonunda içimden geldiği gibi yazmaya karar verdim:))Başlıktan da anlaşılacağı üzere bu ödül beni biraz sevindirik yaptı içimde kalsın belli etmiyim diyorum ama başaramıyorum .Böyle durumlarda içimdeki çocuk ortaya çıkıyor:DD


Öncelikle çok mutlu olduğumu söylemek istiyorum çünkü sevgili http://momolbc.blogspot.com/ beni bu ödüle layık görmüş saolsun.Sevgili MOMOL sana çok teşekkür ediyorum ama bu teşekkür sadece ödül kuralı olduğu için cidden sevindiğim için bilmeni isterim;)) Bu ödülünde bazı kuralları varmış:


1)Sizi ödüllendirene teşekkür edin.


2)Sizi ödüllendirenin blog linkini yayınlayın.


3)Ödülün logosunu yayınlayın.


4) 7 yaratıcı blogerı ödüllendirin.


5) Bu 7 blogun linklerini yayınlayın.


6)Ödüllendirdiklerinizi bundan haberdar edin.


7)Kendi hakkınızda 7 ilginç şey yazın.



İlk 3 madde tamam ama şu anda takip ettiğim hiçbir blog olmadığı için 4-5 ve 6. maddeleri gerçekleştirmem biraz zaman alıcak:(Gel gelelim son maddeye düşündüm taşındım hakkımdaki 7 ilginç şeyi aslında ben toptan ilgincim:DD Neyse ama yazmazsam olmaz dimi zaten önceki 3 maddeyi de yerine getiremedim bari bunu yazayım:))


1)Karınca görünce kaşınmaya başlarım hemde deliler gibi kaşınırım bir gün bir piknik alanında deli gibi sürekli kaşınan birini görürseniz evet o benimdir:D


2)Hala tüm oyuncaklarımı özenle saklıyorum atmaya ya da birine vermeye kıyamıyorum koca 2 dolap dolusu oyuncağım var.


3)Çocukluğumdan beri çizgi film sevmem korku filmi hastasıyımdır.Korku filmlerini gizlice izler sonra günlerce uyuyamazdım yinede vazgeçmezdim.


4)Hayatımı zorlaştıran batıl inançlarım vardır mesela asla merdiven altından geçemem bu yüzden yolumu öyle çok uzatırım ki bazen:(


5)Ütü yapmaya bayılırım.


6)Hislerim kuvvetlidir ama kendime bu konuda hiç faydam yoktur.Bu nasıl bişey böyle demeyin bende çözemedim.


7)Bazen karşımdaki kişinin söylediklerini çok detaylı düşünürüm acaba şunu mu demek istedi bunu mu demek istedi diye sonunda da gelir gelenler.


İşte böyle biriyim bazen yazıları okuduktan sonra kafanızda benim hakkında şekillenen bişeyler var mı diye merak ediyorum sonrada sonucundan korkup bu düşünceyi ışık hızıyla kafamdan atıyorum:D.Bak birden objektif yaklaşıp kafamda bişeyler şekillendirdim ve hiç sevmedim attım gitti:DD


4 yorum:

MOMOL dedi ki...

:) ütü yapmayı seviyor olman gerçekten çok ilginç, ben hiç haz etmemde:)

ödülin koşullar dahilinde gerçekten hakkını vermişsin;)
sevgiyle kal...

FIRTONYUS dedi ki...

zaten ütü yapmayı seveni daha hiç görmedim tekim sanırım:))
hakkını verebildiğime sevindim:)
sevgiler;)

bitter dedi ki...

firtonyus önce hayırlı olsun :D
nice nice ödüllere hep birlikte inş :D

FIRTONYUS dedi ki...

çok saol bittercim inşallahhh;D

Fırtonyusgiller