Çarşamba, Ağustos 19, 2009

Cesaret Ve Ben Biraraya Gelemeyen İkili


Hayata karşı ,kendime karşı cesur olmayı o kadar çok isterdim ki anlatamam ama olamadım işte hatta daha doğrusu olamıyorum işte...Hep duvarlarım oldu kendi ellerimle ördüğüm bazen sıkılıp dışına çıkmak istediğim ama sonra korkup tekrar arasında saklandığım duvarlar.Bazen cesaret değil ama cesaretcik gösterip duvarları biraz aşağı çekmeye çalıştım ama sonuç ne yazık ki pek beklediğim gibi olmadı ve duvarlar her seferinde yükseldi de yükseldi.Ben çabuk kırılıp çok uzun zamanda ruhunu tamir edenlerdenim böyle olmaktan hiç hoşlanmasamda ben buyum işte.Gerekli konularda ve gereken zamanlarda hiç cesur olamadım birşeyler hep tuttu beni dur dedi.Üzülen,darılan,kırılan olur mu kim ne düşünür ne söyler,ayıp mı olur düşünceleriyle tedirgin adımlar atmaya alıştım ben.Ne aşkımı ne nefretimi adam gibi yaşayabildim bu yüzden hep otokontrol hep otokontrol hiç hayatı akışına bırakma cesareti gösterip yol çizemedim hep kalbim ve beynim arasındaki savaşın ortasında kaldım ve açıkçası bu savaşların çoğu benim yenilgimle sonuçlandı.Bazen düşünürüm keşke bir mucize olsa başa dönsem ama başka bir ben olarak arada kalmayan bir ben olarak.Zaman geçtikçe geriye dönüp baktıkça bunu daha çok istiyorum ve gelecekten daha fazla korkuyorum çünkü bişeyler elde etmenin başlıca yollarından birinin cesur olmak olduğunu biliyorum ve görüyorum tabi bunun için ne yapıyorsun derseniz cevap:HİÇBİRŞEYYYYY!

Ben cesurlara imreniyorum sadece hemde öyle içten imreniyorum ki kimbilir belki birgün o mucize olur başıma bişeyler düşer bende içimde bir yerlerde olduğunu bildiğim ama bir türlü ortaya çıkmayan o duyguyu ortaya çıkarır ve beni yoran o savaştan kurtulurum...Doğrusu bu konuda o kadar çok şey söyleyebilirim ki hele şu an ben bu yazıyı yazarken Sezen Aksu'nun o muhteşem şarkısı Vazgeçtim çalarken ama yok söyleyeceklerim eskilere uzanıcak ve yine kalbimdeki dinen sızılar sızlamaya başlayacak o yüzden bu kadar yeter ağlamaya teşvik etmeyin beni.
Son olarak size haddim olmayarak ufak bir tavsiye vermek istiyorum siz siz olun benim gibi mucize falan beklemeyin benim gibi korkak evet itiraf ediyorum KORKAK davranmayın belki ilk bakışta bencilce gelecek ama önce kendi mutluluğunuzu ,huzurunuzu düşünerek hareket edin çünkü insan önce kendi mutlu olmadıkça çevresine bir faydası olmuyor maalesef o yüzden benim gibi pes etmeyin hemen her seferinden bir öncekinden daha ileriye gitmeye çalışın.
Sevgili MOMOL işte benim için cesaret sahip olamadığım ama sahip olmayı çok istediğim bir duygu.Elimden geldiğince dilim döndüğünce anlatmaya çalıştım:)Açıkçası sen beni mimlemesen böyle içimi döken bir yazı çıkmazdı benden sayende içim biraz hafifledi sanki teşekkür ederim ayrıca biraz geç oldu ama kusura bakma içimdekileri dürüstçe anlatmanın zamanı şimdiymiş;)

4 yorum:

MOMOL dedi ki...

gerçekten çok dokunaklı bir yazı olmuş fırtonyus...içindekileri dökmene biraz rahatlamana vesile olabildiysem ne mutlu bana...
ayrıca mimi cevaplamış olmanda beni çok mutlu etti, teşekkür ederim :)

FIRTONYUS dedi ki...

hemde nasıl iyi geldi anlatamam çok ihtiyacım varmış saol ayrıca yazımı beğendiysen asıl ne mutlu bana:)
rica ederim bende çok teşekkür ederim mim için biraz geç kalsamda cevaplamaktan son derece mutlu oldum;)

bitter dedi ki...

süper bi yazı olmuş bu yaa tam 'okunası' cinsinden dolayısıyla bi artıda benden ;) (:

FIRTONYUS dedi ki...

beğenmene çok sevindim canım benim saol;))

Fırtonyusgiller