Pazartesi, Ağustos 03, 2009

Kıpırtı Kırıntısının Son Hali:))

İçimdeki kırıntılar elimden olmayan nedenlerden ötürü eni konu bir kıpırtıya dönüştü sonunda hala nasıl olduğunu anlamış değilim şaşkınım bir ruh halinden diğerine hızlı geçişler yaşamaktayım.Uzun süredir sadece beni yaşatmak için atan bu kalp şimdi yeniden görevi dışında da çarpmaya başladı ama yanlış yer,yanlış zaman ve yanlış insan olduğunu düşünüyorum hatta düşünmekle kalmıyorum eminim.Offffffff niye hayat planladığınız gibi gitmez ki hiç sırası değildi böyle hissetmenin hoş bunun zamanı da olmaz ya o da ayrı bir konu...Cidden hoşlanıyor muyum yoksa hoşlandığımı mı sanıyorum karşımdakini yoksa yanlış mı anlıyorum büyük bir hata içinde miyim çözemedim henüz yakında anlarım diye ümit ediyorum diğer taraftan uzun zamandan beri gözlerimde olmayan ışıltıyı tekrar görmek ne yalan söyliyim çok iyi geldi:) Özlemişim dünyaya ışıl ışıl bakmayı,hayaller kurmayı,elimin ayağımın birbirne karışmasını,onu görebilmek için gün ve saatleri saymayı ve en önemlisi iştahımın kesilmesini ki benim için bu durum çok önemli:))Şimdi ah be fırtonyus ne güzel romantik romantik gidiyorduk sonu böyle bağlamanın alemi var mıydı diyosunuzdur eminim ama napıyım öyle.Hem öyle romantik takılmaya devam edersem daha tam çözemedim hislerimi derken yazıyı aşık olmuş olarak kapatıcam:)))

Doğrusu bu durum ne kadar sürer sonu ne olur bilemiyorum zaman göstericek bakalım herşeyi bende merakla bekliyorum gelişmelerden sizide haberdar edicem zaten anlatmazsam çatlarım:D


Hepinize istediğiniz kiloda ve gözlerinize kalbinizden gelen ışıltılı günler;)

5 yorum:

MOMOL dedi ki...

bir konuyuda kiloya bağlamasan şaşarım :) :)
sen olmuşsun bile ama haberin yok canım :) biran önce duygularından emin olman dileğiyle, bu arada seni mimledim...ilk mimin benden ;)

FIRTONYUS dedi ki...

aaa hiç olur mu kiloya değinmeden sonuçta temel konu:))
yok canım olmamışımdır yani inşallah olmamışımdır:Dçok saol umarım en kısa zamanda emin olurum;)
bu arada cehaletime ver ve kusuruma bakma mimlemek ne demek bilmiyorum iyi bişey olduğunu düşünerek teşekkür ediyorum;D

MOMOL dedi ki...

:) mimlenmek şu demek;
belli bir konudaki düşüncelerini açıklamanı istiyorum senden ve bu konuyu cevaplamasını istediğin arkadaşlarına yolluyorsun...

mesela sana yolladığım mimin konusu "hayatında cesaret senin için ne anlama geliyor" üzerineydi

bu konuyla ilgili düşüncelerini yazıp, mimlemek istediğin arkadaşlarına yolluyosun:)

bilmem aydınlatıcı bir açıklama olabildimi...örneği benim bloğumda "mimm" başlığı altında var...istersen ona bi bak :)

FIRTONYUS dedi ki...

beni aydınlattığın için teşekkür ederim:)
en kısa zamanda açıklicam düşüncelerimi inşallah malum biraz tembelim:)))

bitter dedi ki...

mimmm mammm mmooommm :D
çok şükür dostlar benim de artıkk bir mim im var modunda olmuşş hoşşş :P

Fırtonyusgiller