Pazar, Ağustos 09, 2009

Benim Günüm:))

Bugün çok mutluyum ama sebebi ne kalp çarpıntım ki o konuda araştırma ve gözlemler dört koldan devam ediyor:D ne de kilo durumum sebebi bugün doğum günüm ve açıkçası harika bir kutlama oldu.Her zaman olduğu gibi ufak aksilikler meydana geldi günü hafif çaplı sabote etmek isteyen dış güçler oldu ama biz alışkın olduğumuz için dayandık ve izin vermedik kendilerine kimse bu harika günü bozamadı:)))
Yeni bir mekan keşfetmiştik oraya gittik tam siparişleri vermiştik ki masaya harika bir pasta geldi canlarım önceden tüm hazırlıkları yapmışlar saolsunlar kahkalar ve canlarımın iyi ki doğdun fırtonyus sesleri eşliğinde kestik pastayı tabi ben mumları üflerken sürekli güldüğüm için biraz sorun yaşadım ve beceriksizliğimi gösterdim ama neysee sonunda kesip bir güzel yedik çok güzeldi:)) Bu arada unutmayın bugün benim için özel bir gündü ama siz bu ballandıra ballandıra anlatımımdan etkilenip yemeyin diyetinizi bozmayın:))
Veeee tabi o güzel hediyelerden bahsetmeden de geçemicem tek kelimeyle bayıldım bayıldım hatta sadece ben değil evdekilerde bayıldılar.Ayrıca dedikodularda vardı ama onlar bize kalsın dimi yani:)
Saolsun canlarım bana süper bir kutlama hazırlamışlar ama size bir sır vermek istiyorum benim için en güzeli dostlarımla bir arada olmaktı böyle yüzümüzden gülümsemenin eksik olmadığı kahkahaların ortalığı çınlattığı toplantılarımızı özlemişim hele ki böyle bir günde tekrarlamak ayrı bir güzeldi.
Onlara herşey için ama özellikle hep yanımda oldukları için teşekkür ediyorum ve umarım bir ömür boyunca hep birlikte oluruz.
İyi ki ama iyi ki varsınız canlarım sizi çok seviyorummmmmmmmmm;)))

2 yorum:

bitter dedi ki...

cannnıııımmm beniimm hep çoook mutlu olalım inş. birlikte de daha nice nice gönlümüzce yıllara inş.
herşey gönlünce olsun cnmmmm benimm
ii ki doğmuşsun beee :D

FIRTONYUS dedi ki...

bitterimmmm canım benim inşallah bir ömürboyu hep birlikte oluruz güzel dileklerin için saol bitanem:))
iyi ki doğmuşuz iyi ki tanışmışız;DD

Fırtonyusgiller