Çarşamba, Aralık 17, 2014

Çaldım Gittiiii

    Çaldım hem de hiç utanmadan sıkılmadan pişman olmadan çaldım ne çaldım mim çaldımmm:))))Demiştim ya yazma konusunda istikrarlı olmasam da okuma konusunda tam tersiyim. İşte o sırada gördüm görür görmez bayıldım bende bişeyler yazmalıyım dedim çünkü şu whatsapp hayatıma girdiğinden beri derdimi emojilerle anlatıyorum onları kullanırken de kendimi onlara çok yakın hissediyorum çünkü bende konuşurken yüzüm şekilden şekle girer. Tabi bu sayede erken kırışacağım o ayrı:))))
     Sevgili medannserimin  Miminin Konusu: "Aşağıda yer alan "smiley" ifadelerini kendinizce nasıl tanımlarsınız, en sık hangi durumlarda kullanırsınız? En az 5 tanesini seçerek tanımlayınız" şeklinde bende hemen seçtim kendi beşimi:))

****
*****
 ****
 
 
 Allahımmmm sonunda cuma akşamı geldi. Her cuma saat 16.45 itibariyle bende böyleyim pazara kadar:))
Ya arkadaş ne çabuk geçiyo bu hafta sonları hafta içi bitmek bilmiyor hafta sonu rüzgar gibi hızla geçip bitiyo.İşte pazar günü bu moda geçiyorum:)))
Offff  yine çok yedim biri beni durdursun.Yemek yemeğe bayılıyorum dolayısıyla her yemekten sonra bende ağzımı mühürlemek fotosenteze başlamak istiyorum.
 
 
Bizim izin alma durumu yine rafa kalktı.Tam izin istemeye niyetleniyorum iş çıkıyor işi duyar duymaz yüzüm aynı bu şekli alıyor:)))
Sevdiklerimle bir aradayım bütün dert tasa gitti ne güzel;)
 
Gelelim içinde bulunduğum ruh haline çaldım,yazdım,çalıp yazmasaydım içimde kalırdı,seçtiklerim beni anlatıyo mu kesinlikle,artık huzur içinde yazıma son verebilirmiyim evettttt,bir daha ki yazıda görüşmek üzere

1 yorum:

FIRTONYUS dedi ki...

Çok saol minnoşummmm senden bunları duymak beni hem çok mutlu ediyo hemde acayip moral oluyo;)):* ben bu moral ve gazla devam ederim gibi:)))))

Fırtonyusgiller