Salı, Aralık 16, 2014

Kısmetsiz miyim Neyim

    Bir daha yazacağım hiç aklıma gelmezdi ama işte yine burdayım:) Neden derseniz iyi bir okuyucu olmakla birlikte yazdıklarımı pek beğenmiyorum. Vay beeee arkadaş ne güzel yazmışım diyemeyince de yazasım gelmiyor işte.Tabi burada benim için güzelden kasıt eğlenceli olması.Çünkü sohbetlerde gayet eğlenceli olabilen ben konu yazmaya gelince görseniz pc karşısındaki halimi  bir ciddiyet bir ciddiyet. Çok lazım ya...Ama yine de nasıl olduğunu bilmesem de kendime son bir şans vermeye karar verdim. Kimbilir belki bu sefer şeytanın bacağını kırarım bakalım birlikte görelim;)
Tabi bu şans tanıma meselesi ve yeniden yazma işi burada yazdığım kadar kolay ve kısa olmadı olsa şüphelenirdim zaten:)))
 
      Aslında olayı biraz daha eskiden alıp anlatmak lazım:))) Kendimi bildim bileli işlerim su gibi gitmez. .İlla söylememe gerek yok bazı şeyleri kafamda bile planlasam hooooop herşey ters döner.Üzülürüm,bunalırım,ağlarım,çabalarım,depresyonun dibine batar batar çıkarım işler o şekilde tamamlanır. Eskiden hem çok üzülür hem de bozulurdum neden böyle diye ama artık alıştım hatta çoğul konuşayım çevremdekilerde alıştı her planda bir b birde c planı yapıyoruz:))

      Blog dünyasıyla beni tanıştıran benim çoooook eski arkadaşım, dostum, sırdaşım,canımın içi ve daha pek çoğu olan medannseri:)Tabi şu an bunları yazmamı sağlayan da o ne kadar teşekkür etsem azdır ona;) Ne zaman plan yapsak bişey çıkar yani ağustos günü hadi yarın buluşalım desek sağnak yağar:)))Hatta bazen aramızda şakasını yapıyoruz acaba karda yağdırabilir miyiz diye bigün yaz günü kar yağdığına şahit olursanız bilin ki plan yapmışızdır:))))))Tabi eskiden hemen kısmet değilmiş diyip vazgeçerdik ama artık planı mutlaka uyguluyoruz.                                                                     

       Gel gelelim işin blogla bağlantısınaaa... Ben tam bir teknoloji özürlüyümdür.Hiç anlamam anlamaya da hiç çalışmam merak sıfır bu konularda halimden memnun olmasam da değişemiyorum amannnnnnnn boşver diyorum hemen. Bu blogu kuran herşeyiyle ilgilenen daha doğrusu asıl sahibi de medanşerimdir. Dolayısla benim tam aksime teknolojiyle hem ilgilidir hem arası iyidir:)Yeniden yazmaya karar verince hemen bi hız giriş yapiyim dedim ama nerdeee ben şifreyi unutmuşum tabi hemen yetiş medanşeriiiiii diye aradım baya  zor şekilde  onu çok uğraştırarak şifre meselesini hallettik tam yazmaya başlayayım dedim iş yoğunluğu zirve yaptı dün tam işler bitti hadi şimdi yazayım dedim internet gitti dolayısıyla hayat bu konuda da beni hiç şaşırtmadı hatta şimdide şarj bitiyor:))))

      Eğer önümüzdeki günlerde pc çökmezse ,elektrik kesilmezse ve işler yığılıp ağır mesailer başlamazsa en kısa zamanda görüşmek dileğiyle;)))))

1 yorum:

FIRTONYUS dedi ki...

Medanşerimmmm cnm benim çok teşekkür ederim senden bunları duymakta beni çok mutlu etti ve gülümsetti minnoşum;))))o zaten bizim için slogan gibi oldu her durum ve konuya uyuyo:)))inşallah minnoşum bende bu sefer istikrarlı olmayı umuyorum:):*

Fırtonyusgiller