Çarşamba, Aralık 24, 2014

Fıttıranyus

    Bugün fırtonyustan fıttıranyusa resmen ışık hızıyla terfi ettim:(( Mesai biraz daha uzasaydı katliamyus olup gazetelere manşet olabilirdim neyse ki o noktaya bir kala işler bitti:)) Bu sabah her zamankinin aksine güleryüzle ve neşeyle işe gidiyim dedim demez olaydım.Kapıdan içeri girdim çayımı aldım daha içmeye fırsat olmadan telefon çaldı ve karşıdaki ses fırtonyus gel bakalım dedi. Hay o telefon çalmaz olaydı çalınca da çağırmaz olaydı tüm neşe güleryüz gittiii:(( Kendimi filmlerde yakalanıp da çapraz sorguya alınan ajanlar gibi hissettim.Allahımmmmm soru üstüne soru soru üstüne soru hayır sorular sadece kendi işimle ilgili olsa iyi başkasının işini de bana soruyolar.Bu da yetmiyormuş gibi aynı anda 2 kişi birden nefes almadan soru soruyor. 100 tane soru sordular cevap alınca hadi 101. soruyu da soralım çıldırsın dediler ve başardılar 101. soruda eror verdim:((( adımı sorsan cevap yok sabit bakıyorum tabi içimden neler söylüyorum neler ama dışa vurum sıfırrrrr:)))Sadece içimin şişliği dışa vurdu balon balığı gibi şişirdim yanakları tabi o hırsla öyle bir şişirmişim ki yanaklarım göz hizama geldi. Tabi bununla bitti mi aslaaaaaaa:) tam sorular bitti azıcık dinleneyim kafamı toparlıyım sonrada bitirilmesi gereken diğer işleri tamamlıyım dedim hooop toplantı çıktı ve tam 3 saat sürdü. Ama o 3 saat bana 3 yıl gibi geldi. Bir ara etrafta kamera var mı diye baktım bir ümit belki kötü bir şakadır diye ama yok sonra acaba kabus mu görüyorum diye düşündüm uyanıcam diye bir heves çaktırmadan kolumu çimdikledim ama ne faydaaaa herşey ne yazık ki gerçekti. Bütün bunlardan sonra zar zor eve geldim koltuğa resmen yapıştım.Annemden çay isticem ama bunu telepatiyle yapmak istiyorum çünkü cümle kurasım yok:)))Rivayetlere göre yarında böyle olacakmış ama ilk şoku atlattığım için yarın daha kolay olur dicem fakat benim her düşündüğümün ve söylediğimin tersi çıktığı düşünülürse yarın çantama uyku tulumu ve antidepresan alsam çok iyi olcak:))) Birden kendime çok acıdım ne çektin be fırtonyusssss;)))
 

2 yorum:

FIRTONYUS dedi ki...

Çok saol medanşerimmmm inşallah tez zamanda biter artık yorgunluğun zirvesine geldim:(((((((daha neler neler yazasım vardı ama tuttum kendimi:P :))))

fırtonyus dedi ki...

piki cnm ama seninde yazman şartıyla;)

Fırtonyusgiller