Pazar, Mayıs 10, 2009

1. GÜN ZOR DA OLSA GEÇTİ Mİ NE ?

''Kara Pazartesi'' adlı yazımdan feyz almış bir okuyucunun gözünden yazıyorum bu satırları sizlere.....
Çoooooooook uzun zamandır tartılmamıştım zaten kilo aldığımın bilincindeydim ama en fazla kaç kilo olabilirdi ki. Amaaan ne olacak nasıl olsa veririm alınan 3-5 kilonun veya kilocuğun kime ne zararı olabilirdi ki diyordum ta ki o büyük an gelene kadar. Baskülün üzerine çıktığımda küçük dilimi yutmak üzere hissettim kendimi. Bu bir şaka mıydı yoksa farkında olmadan ufak bir fil yavrusuna mı dönüşmüştüm? Hayırrrr bunun şakası gibi ürkütücü küçük bir panda olıyım bari en azından o daha sevimli :) O gün bugündür diyet yapmayı kafama koydum, ne yapıp edip kurtulacaktım bu fazlalıklardan ama ilk adımı atmak imkansızdı tabi hele de benim için.
:( Ama sonra blogtaki yazıları okudum ve kaybedecek bir anımın olmadığının bilincine vardım. Yine de anında uygulamaya geçemedim ama gün bugündür. :) Bugün itibariyle o uzun, zor, sıkıcı yalnız katlanılmayacak yola sizinle birlikte girmiş bulunmaktayım. Hedefim şimdilik toplamda 10 kilo kısa vadede ise 5 kilo. Sonu güzel olur inşallah. :)
Her hafta kaybettiğim kiloları da sizlerle paylaşıp mutluluğuma sizleri de ortak edip hala ilk adımı atamamış olanlar varsa onları da teşvik etmek amacındayım.
Diyet adına gün içinde neler yaptığıma gelince;
- Sabah şu tam tahıllı mısır gevrekleriyle yaptım kahvaltımı, açık bir fincanda şekersiz çay içtim.
Öğlene doğru dayanamayıp bir masum mu masum sütsüz madlen çikolata yedim. ( İlkgün o kadar olur ama değil mi? Bünyeyi yavaş yavaş alıştırmak lazım. :P ) Neyse bu kısmı atlayalım hemen. :) Öğleye doğru küçük sayılamayacak bir kase çilek yedim. IImmmhhh enfestiler. :P Öğlen ise bir porsiyon sebze yemeği ve salata yedim bir dilim de ekmek ile beraber tabi. Az önce de ufak tefek birşeyler atıştırdım açlığımı bastırmak amaçlı. :P Kepekli kraker tarzında kaloride kısmen düşük doyurganlık oranında yüksek şeyler. :)Ve itiraf ediyorum bir küçük madlen daha yedim. :( Onlarda ilk gün kaçamakları olsun napıyım. :D Akşam bir çorba içsem fena olmaz belki ama büyük sıcak bir bardak kakaolu süt içmeyi planlıyorum bunları sizinle paylaştıktan sonra. :$ Gördüğünüz gibi ilk gün pek diyetime sadık kalamasam da adım atmış olmanın mutluluğu içindeyim. İnanıyorum çünkü yarın daha güzel geçecek, bünyemi birden kıt kaynaklarla geçinmek mecburiyetinde bırakamam, alıştıra alıştıra gidiyorum ki bana tepki almasın, birlikte geçirelim bu zor günleri, destek olsun bana. :P
Belli bir diyetisyen kontrolünde olmadığım için sağlıksız şeyler yapıyor olabilirim ama normalde de sağlıklı beslenen bir insan olmadığım için en azından sağlıklı yaşam adına da bir adım atmış olabilirim belki fırsat bu fırsat diyip.
Spora gelince bugün günlük ev işi yaptım biraz. Ev süpür, ütü yap falan malum anneler günü ya sadece maddi değeri olan bir hediye almıyım biraz da iş yaparak gönlünü alıyım dedim. :D Ama bu konuda da yürüyüş yapmayı planlıyorum akşamları iş çıkışımda, akşam yemeğinden sonra düzenli olarak. İnşallah bu düşüncemi de kısa zamanda yürürlüğe geçirebilirim. :)
Şimdilik aktaracaklarım bu kadar stop... Kendime kakaolu süt yapmaya gidiyorum stop... Zayıflamış olarak karşınıza çıkmayı ümit ediyorum stop... Allah hepimize sabır ve azim versin stop...
Sizler içinde bir istek parçam var bu arada...
Göksel'den (son albümü müthiş bu arada ;) ) KARAR VERDİM hepimiz için gelsin....
Hadi amaaaaa son ses açınnnnn müzikçaları.....
Ve eşlik edinnn sizde benimle birlikteee....
Ben bu geceeee kararrr verdimmmmmmmmmmm....
Hadi bakalım daha yüksek , elleri görelim elleriii..... :)

1 yorum:

kısa ziyaret dedi ki...

yokk yok olmadı yapamadım :(
tutturamadım başlayamadım hala :(
ama başaracağım inanıyorum illa ki birgün:)))

Fırtonyusgiller