Pazar, Mayıs 03, 2009

FIRTONYUS NE OLA Kİ ? :D

Şu an itibariyle blog alemine FIRTONYUS olaraktan fırtına gibi bir giriş yapıyorum yapıyorumm yapppptımmmmmmmm.... :P
Kilo kulağa ne kadar ürkütücü geliyor değil mi hele bide sonuna ''lar'' eklendi mi eyvahlar olsun.Neler dediğinizi az çok tahmin ediyorum hatta aramızda kalsın ama ben sizin dediklerinizi belki de çok daha fazlasıyla söylüyorum.Hayatta bunca zorluk varken hayatınıza kilo+lar girdi mi tek zorluk ve en önemli zorluk ne yazık ki bu oluyo:(Bitmek bilmeyen bazen abuk sabuk tarifleri olan diyetler,çırpına çırpına hatta kendinizi ordan oraya çarpa çarpa yaptığınız hareketler ve sonunda en büyük düşmanınız olan tartıya çıktığınız anda çoğunlukla depresyona sürükleyen sonuçlar en sonunda da sinirinizin bozulması ve pes demek.Ne oldu tanıdık geldi dimi aynı beni anlattın diyenleriniz vardır mutlaka.
Eyyy okuyucuu hem kendime sen sana faydalı olmak için bu yola baş koymuş bulunmaktayım. İddia ediyorum blogumu okuyupta kilolu olan hiç kimse kalmayacak. Başta kendimi sonra da kilolarıyla başı belada olan okuyucularımı kurtaracağım bu dertten. :)
İnsan diyet yaparken en çok ihtiyaç duyduğu şey psikolojik destek bence. Birinin sürekli alttan gaz vermesi şart. :P Moral+ motivasyon açlığın önüne geçiyor. Önce ruhumuzu doyurmak lazım yani ;)
İşte fırtonyusta bu dertten ortaya çıktı istedim ki hem bu durum içinde olanların duygularına tercüman olayım hemde gelin buna birazda neşeli bi açıdan bakalım.Kulağa fena gelmiyo sanki ne dersiniz?Tatlıların,pastaların,hamurişlerinin ve bunun gibi pekçok lezzetli düşmanın etrafımızı sardığı ama bir yandan da yazın gelmesiyle iyice bizi kabuslara salan kara kara düşündüren kilolardan artık kurtulalım.
FIRTONYUS kimdir peki diyorsan senin gibi alışveriş çılgını, tatlı manyağı, gezip tozmaya bayılan, arkadaşlarıyla çene çalmaktan müthiş zevk alan, rejimlerden nefret eden ama kilo vermeyi de kesin olarak kafasına koymuş olan bir şahsiyet işte.
O zaman ne diyoruzzzzz.......

FIRTONYUS geldi kilo derdi bittii..... :P

Eğer sizde benim gibi düşünüyosanız haydi bakalım bizde fit olalım;))))

1 yorum:

ben varım dedi ki...

şahsen ben varım :D
denemeye değer :D
hep birlikte el ele verelim şu kilolarımızıııı heyoooooo...... :D
şimdiden hayırlı olsun blog :)

Fırtonyusgiller