Pazartesi, Mayıs 04, 2009

Kara Pazartesi:D

Başlık tuhaf geldi dimi ama hiç tuhaf gelmesin hadi birazcık düşünün niye kara pazartesi...Hadi amaaaa sakın bana sebebini bilmediğinizi söyleyip gözlerinizi sağa sola kaçırmayın gayette iyi biliyorsunuz neden olduğunu.Peki o zaman ben söylüyorum hepinizin bildiği gibi pazartesiler diyetlerin başlangıç günü olmakla birlikte aynı zamanda bitiş günüdür:D Bir hafta önceden kararı veririz deriz ki pazartesi diyete başlıyorum. Kendimizi buna şartlarız tabi kendimizi buna şartlarken çoğunlukla amannn nasılsa pazartesi diyete başlayacağım deyip sevdiği yiyecekleri içinde depo yapmak için o haftayı sınırsız yemek yemekle geçirenlerimizde oluyor ve bu sayede diyet yaptığımız sürede otomatik olarak uzuyor:))Neyse ve sonunda hafta bitiyor ve pazar günü yarın başlanacak olan diyetin sıkıntısı iyice çöküyor:)) Hele bir de stok yapanlardansanız o bir hafta boyunca yaşadığınız saadet dolu günlerin ardından nasıl çökmesin:)) Dünyanın en lezzetli ve kalorili yiyeceklerinden vazgeçip onların cazibelerine kapılmamayı nasıl başaracağımızı düşünür dururuz hatta pazartesi hiç olmasa diyenleriniz bile olabilir var dimi sakın bana bunu düşünen tek kişinin ben olduğumu söylemeyin:S Vallahi kaldıramam bunu:)))Ama artık pazartesi sabahları başlayıp salı sabahları bir fincan çayın yanında tereyağlı ve reçelli ekmekle biten diyetler yok dimiii:D Biliyorum artık olmayacak kendime ne kadar güveniyorsam sizede o kadar güveniyorum;)Madem hepberaber fit olalım yaza fırtına gibi bir giriş yapalım dedik o zaman bunu başarıcaz.Gelin bu sefer bir değişiklik yapalım madem pazartesileri diyetlere iyi gelmiyor bizde salı başlayalım evet evet hemde bu salı aranızda tamam o zaman haftaya salı başlayalım diyenler var ama olmaz o salı bu salı kaçamazsınızzzz:D Ne kadar erken başlarsak o kadar erken biter unutmayın hadi şimdi gidin abur cuburlarla sevdiğiniz tatlılarla vedalaşın tabi sakın bu vedalaşmayı abartmayın:D Yarın sizi diyet yapmaya kararlı ve zayıflama aşkıyla yanıp tutuşanlar olarak görmek istiyorum.AAAA size diyorum ama hala burdayım bende gidip vedalaşıyım dimi ama durduğum kabahat:))))))

5 yorum:

MOMOL dedi ki...

her pazar akşamı tıka basa midemi doldurur, 1 haftalık tüketimimi 1 güne sığdırırım çünkü neden pazartesi rejime başlıycam herşeyden hevesimi alıyım...
pazartesi limonlu ılık suyumla bir güzel rejimime başlıyorum ama o kadar gerisi bi türlü gelmiyo...yani kara pazartesi yakıştırmasını kesinlikle hakediyor;)

FIRTONYUS dedi ki...

diyete başlanan hergün kararıyor aslında:)) ama artık sonucu düşünüp yılmayalım diyorum;)

MOMOL dedi ki...

evet elbirliğiyle bu işin üstesinden gelebiliriz:) bitterinde aklına girmeli, onu da bu yola sokmalıyız:):)

FIRTONYUS dedi ki...

bende başaracağımıza inanıyorum:)bitterde katılsın hemen bize onuda bekliyoruz;D

Adsız dedi ki...

beni de aranıza alın :)

Fırtonyusgiller