Pazar, Mayıs 10, 2009

Bu Özel Günde Yeniden Merhaba:)))


Evettttttt uzun bir aradan sonra yine ben:)) Sevdiğim yiyeceklerle vedalaşamağımı ve bu yüzden ortalardan kaybolduğumu sandınız değil miiiiiiii? Ama inanın feci şekilde günahımı aldınız benden söylemesi:D Sandığınızın aksine vedalaştım ve diyetime başladım.Sesimin soluğumun çıkmamasınn sebeplerine gelince ilk sebebi gözlerimden biraz rahatsızdım, ikinci ve konumuzla alakalı sebebine gelince evet itiraf ediyorum hafif! bir depresyon durumum oldu o durumda da yazıcaklarım size pek moral vermezdi hatta diyeti bırakma konusunda teşvik edici bile olabilirdi ki ben bile ufak gelgitler yaşadım ara ara (tabi bu aramızda kalsın:) ).Ayrıca çokta yoruldum çünkü salonla mutfak arasında durmadan gidip geldim tabi fonda Fatih Erkoç'tan Ellerim Bomboş!!!!! şarkısı hatta şarkının devamıda durumuma tam uydu YÜREĞİMDE BİR SIZI:D .Yemek yemenin ayrı bir aşk olduğunu diyet dönemlerinde daha iyi anlıyorum.Tabi siz bunları duymamış olun çünkü ilk günler malum kritik oluyor , vazgeçemeye hemen hazır oluyoruz ama ben nasıl vazgeçmiyorsam sizde vazgeçmeyin istiyorum o yüzden duymadınız;). Tamam kabul ediyorum diyet yapmak diyet yapmayı planlamak kadar kolay değil ama söylesenize hayatta hangi istediğimize ulaşmak çok kolay???Hayatta istediğimiz birçok şeyi elde etmek için var gücümüzle mücadele etmiyor muyuz bu da onlardan biri işte ve düşünün belki de diğerlerine göre en kolayı çünkü bu mücadelede başkaları yok bu yarış sadece kendinizle dolayısıyla başarılı olmamız için kendimize inanmamız ve iradeli olmamız yeter ne dersiniz?Eğer hala başlamadıysanız ya da pes ettiyseniz bu dediklerimi bir kez daha düşünün olur mu eminim bana hak vericeksiniz;))



Neyse bu konuda daha çok konuşcaz ama bugün malumunuz çok önemli ve özel bir gün:))Bizim için her türlü fedakarlığı gösteren bitmek tükenmek bilmeyen sevgi ve sabırlarıyla yanımızda olan aslında onlar için ne söylersek söyleyelim az kalan koruyucu meleklerimiz olan başta kendi annem olmak üzere ki bu ufak ayrıcalığa kızmayacağınızı umut ediyorum:) tüm annelerin ,anne adaylarının ve geleceğin annelerinin Anneler Gününü kutluyorum.Bir ömür boyunca hep yanımızda olmanız dileğiyle;)))

1 yorum:

geçici kilolu dedi ki...

bencede bizleri yüreklendirmek amacıyla önce sizin faaliyete geçmeniz gerekiyordu zaten :D
siz başadığınıza göre sıra bizde :D
hadi kızlarrr kımıldayalım biraz :P

Fırtonyusgiller