Cumartesi, Mayıs 16, 2009

Depresyonum Hayırlı Olsun...

Uzun bir aradan sonra en büyük aşkıma yine kavuştum kim olduğunu sorarsanız başlıktan da anlayacağınız gibi depresyon:D Bakmayın güldüğüme aslında moralim acayip bozuk ama her zaman olduğu gibi bu seferde belli etmeme taraftarıyım.Fonda dertler derya olmuş bende bir sandal olsada görseniz hiç belli etmiyorum tabi bu içimde patlasın modu daha öncekilerde olduğu gibi depresyonumun sonuna kadar devam eder mi yoksa olmadık bir yerde ve zamanda ben burdayım der mi bilmiyorum merakla bekliyorum bende nolcak diye:PP Neyse ben zaten yeterince bunaldım bide anlatıp sizide bunaltmıyım dimi??? Güzin Abla köşesi tadında olsun istemiyoruım hoş başlığa ve yazının şimdiye kadar ki kısmına bakarsanız öyle oldu bile tamam tamam hemen toparlıyorum veee diyetimin ikinci haftası bitmek üzereyken ki inşallah tamamen bittiği günleride en kısa zamanda görürüm:))) genel bir özet geçiyim istiyorum.Aaaa unutmadan ufak bir not bu depresyonun diyetle alakası olsa olsa %1 baştan söyliyimde sonra aklınıza bak işte bir diyete başladı çöktü,bunalıma girdi o yüzden boşver en iyisi yiyelim içelim gibi kötü şeyler düşünmeyin kendinize çeşitli bahaneler uydurmayın:))) Neyse gel gelelim diyetle geçen günlerime:))Yaptığım iki ufak kaçamağı saymazsanız gayet iyi gidiyor hemde beklemediğim kadar iyi birde televizyonlardan çikolata,şeker,jelibon vs. reklamlarını kaldırırlarsa çok çok daha iyi olcak çünkü bu reklamlar beni olumsuz etkiliyor:) kaçamak konusuna gelince inanın sizde benim yerimde olsanız aynısını yapardınız çünkü o muhteşem çikolatalı pastanın ve fırından yeni çıkmış poğaçaların cazibesine kapılmamak mümkün değildi ne yalan söyliyim yine olsa yine yerdim:D Amaaaaa bunları yediğim o iki gün herzamankinden 1-1,5 saat daha fazla yürüdüm vicdanımı kısmen rahatlattım.Ve ve veee bu iki haftanın iyi gitmesinin sebebini ve bana göre en harika olayını sizle paylaşmak istiyorum 2 gün önce biraz işlerim vardı ve istemeye istemeye,söylene söylene dışarı çıktım sonra iyiki çıkmışım dedim o ayrı:D bir süredir görmediğim bir arkadaşımla karşılaştım ve ondan şu müthiş sözü duydum'' aaa fırtonyus sen zayıflamışsın'' yaşadığım mutluluğu anlatamam size o böyle diyince içimden BİR DAHA SÖYLEEEEE diye sessiz bir çığlık kopmadı desem koskocaman bir yalan olur:))))) Çektiğim sıkıntılara değdiğini görmek hemde böyle kısa bir zamanda görmek inanılmaz güzeldi.Sizin diyetler nasıl gidiyo hatta gidiyo mu bilemiyorum ama umarım iyi gidiyordur böyle moralinizi düzelten şeyler duyuyorsunuzdur eğer henüz duymadıysanızda inşallah en kısa zamanda duyarsınız;))Hepinize depresyonsuz,diyetli mutlu hatta musmutlu günler.....

1 yorum:

idealist dedi ki...

insan bir kilo kaybedince seviniyor zaten :D
benimkilerde bi kaybolsunlar mümkünse bi daha da bulamıyım onları :D
yok depresyon falan amacımıza kilitlenme zamanı bence ;)önce alışveriş sonra fiş gibi oldu ama idare edin işte :D

Fırtonyusgiller