Pazar, Mayıs 24, 2009

Tüm Suç Havalarda:PPP

Oldum olası yağmurlu havaları sevmem neden derseniz böyle havalarda hem içim çok daralır hemde mutfakta abur cubur ne var ne yoksa toplayıp tv'nin karşısına geçerim ve gelin görün ki dünde böyle bir hava ve mutfakta 2 tepsi börek vardı halimi düşünün artık:((Bu 2 tepsi börek normalde benim için müthiş mutluluk verici bir olayken diyet nedeniyle müthiş ızdırap verici bişey haline dönüştü bana nolur amma abarttın falan demeyin beni ancak benim gibi yemek yemekten keyif alan biri anlar.Bir yanım ye gitsin işte derken diğer yanım sakın haaaa diyip durdu sonunda kendime daha fazla eziyet etmeden bir dilim yemeye karar verdim şimdi bazılarınızın ne dediğini gayet iyi biliyorum fırtonyus iyiki biraz zayıfladın dediler hemen gevşedin yemeğe başladın aslında pekte haksız sayılmazsınız ne zaman biri böyle dese hemen gevşerim sanki incecik kalmışım gibi ama bu sefer işin içinde inanın ağır tahrik var lütfen bunu göz önünde bulundurun:D hiç evde biri diyet yaparken börek açılır mı dimi ama :P:)))Neyse lafı daha fazla uzatmıyım bu seferde börekler arasında kaldım biri kıymalı biri patatesli ve ikiside harika görünüyor bir ona bakıyorum bir diğerine neyse şaşı kalmadan o konuda da kararımı verdim ikisinden de yarım dilim aldım böylece atalarımızın dediğini yaptım aklımda kalacağına midemde kaldılar:)))Tabi vicdanım beni pek rahat bırakmadı bugünü salata,yoğurt,meyva ve sporla geçirdim.Napıyım işte yemek yemeyi çok seviyorum insan sevdiği şeylerden kolayca vazgeçemiyor şöyle yapıcam böyle yapıcam yemicem içmicem diyorum ama olmuyor en azından elimden geldiğince dengelemeye,telafi etmeye çalışıyorum allah büyük bir gün bende kurtulcam bu yemek sevdasından ama henüz ayrılığa hazır değilim:PP kısmetse yakında:)))Bu arada havalarda çabuk ısınsın nooolur yoksa yandım meteorolojiden hayırlı haberleri en kısa zamanda bekliyorum:D

1 yorum:

azimli dedi ki...

off ya keşke bende de azıcık bi azim olabilse şu fazlalıklarımdan kurtulmak için :(
tüm diyet yapanlara azim diliyorum :D
ya tıp ilerliyor ilerliyor diyorlar hala 5 dk.da 5 beden incelme neden bulunamadı :D :D :D

Fırtonyusgiller